inbound marketing
vraagt om creativiteit
Inbound en outbound marketing
Bij Inbound Marketing richt je je op mensen die al op zoek zijn. Deze leads ga je verleiden door antwoorden, inspiratie en hulp te bieden. Bij outbound marketing ga je voor push, je gaat adverteren naar iedereen, ook de mensen die niet op zoek zijn naar jouw product of dienst.
Wij zeggen altijd ‘Be like honey, attract you leads’. Genereer 50% meer leads tegen 33% minder kosten.
de kracht van inbound marketing
Blijvende groei
Geven is het nieuwe nemen
Open het gesprek
Data is de baas
Meer weten over inbound marketing?
WAT IS Inbound marketing?
Hoe maak je van onbekende internetgebruikers een waardevolle lead?
Hieronder zie je de klantreis en welke tools we per fase in de funnel inzetten.
Jouw potentiële klanten zijn online op zoek naar een product of dienst. Door de inzet van SEO (hoge Google ranking), SEA (adverteren op zoekwoorden) en social media ontdekken ze jouw content, bijvoorbeeld in de vorm van een blog, video of landingspagina.
Anonieme bezoekers die enthousiast zijn over jouw hulp, inspiratie en oplossingen, gaan we verleiden om hun e-mailadres achter te laten. Dit doen we door nog meer te bieden, denk hierbij aan keuzehulp, e-book, rekentool, kennisquiz, co-creatie of event.
Een e-mailflow vanuit je marketing automation tool warmt geïnteresseerde contacten verder op om klant te worden. Ook social media houdt het contact levendig om leads te blijven inspireren.
Download gratis jouw Inbound presentatie
Jouw collega’s overtuigen om te gaan voor een inbound marketingstrategie? Download gratis deze kant-en-klare slides, pas ze aan en start zo snel mogelijk met inbound marketing.
Aan de slag in vijf stappen
Wij durven het aan, jij ook?
we are like honey
Eva
Inbound MarketeerLeeft even snel online als offline. En neemt een keer per jaar een guilty pleasure pauze met de Snollebollekes. Zorgt voor 'sticky' campagnes door slim advertising in te zetten.
Hans
Growth StrateegLeeft als een growth hacker zonder wekker. En houdt van alles dat mooi is. Je kunt hem wakker maken voor campagnes in de duurzaam gebouwde omgeving.
Jermain
Growth HackerWerkt hard, maar lacht harder. Kan niet stoppen met optimaliseren, of het nou gaat om jouw campagne of z'n kickbokstechniek.
Hugo
Inbound MarketeerZiet altijd mogelijkheden, ook als ze er niet zijn. Wordt helemaal enthousiast van creatieve concepten.
Jules
Creative LeadHeeft een 'slimme' kijk op dingen. Zijn hart gaat sneller kloppen van skateboarden en sneeuw.
Jan
Creative copywriter en concepterHoudt van tekst, taal en humor. Geniet ervan om uitgebreid een grap aan je uit te leggen.
Paul
Junior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.
Kelly
Visual DesignerCreëert oogverblindend mooie ontwerpen . En weet zelfs de mannen in te maken met tafelvoetballen.
Nishana
ProducerRegelt dingen voor je ze kunt bedenken. Ontspant met kunst, cultuur en snacks.
Mitchell van Driel
Junior Allround DesignerKickflipt je helemaal de moeder, maar kent óók elk trucje in Photoshop, Indesign, Illustrator, Première Pro en Paint.
Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN
Ben je klaar om
te groeien?
GRATIS
ranking post-its aan