retentie marketing,
hou van je klanten


Bij veel bedrijven ligt de focus van marketing op het binnenhalen van nieuwe klanten. Maar is dit wel slim? Het uitbouwen van de relatie met een bestaande klant is vaak gemakkelijker en goedkoper dan het aantrekken van nieuwe klanten.
Je hebt al contact met ze, waardoor je met digitale marketing juist heel persoonlijke communicatie kunt bieden. Uit onderzoek van Harvard komt naar voren dat 68% van de klanten die overstappen naar je concurrent dit deden omdat ze geen band voelen met jouw bedrijf. Vertel je klanten dat ze belangrijk voor je zijn en ze bestelden nog lang en gelukkig.
Waarom een campagne voor je bestaande klanten?



In 4 stappen samen aan de slag
we are like honey

Eva
Inbound MarketeerLeeft even snel online als offline. En neemt een keer per jaar een guilty pleasure pauze met de Snollebollekes.

Hugo
Inbound MarketeerZiet altijd mogelijkheden, ook als ze er niet zijn. Wordt helemaal enthousiast van creatieve concepten.

Hans
Growth MarketeerLeeft als een growth hacker zonder wekker. En houdt van alles dat mooi is.

Jules
Creative LeadHeeft een 'slimme' kijk op dingen. Zijn hart gaat sneller kloppen van skateboarden en sneeuw.

Jan
Creative copywriter en concepterHoudt van tekst, taal en humor. Geniet ervan om uitgebreid een grap aan je uit te leggen.

Paul
Junior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.

Kelly
Visual DesignerCreëert oogverblindend mooie ontwerpen . En weet zelfs de mannen in te maken met tafelvoetballen.

Nishana
ProducerRegelt dingen voor je ze kunt bedenken. Ontspant met kunst, cultuur en snacks.

Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN

Ben je klaar om
te groeien?
converteert niet,
wat nu?