Slimme sticky
recruitment marketing
Geen, weinig, of niet de juiste sollicitanten voor jouw vacatures? Met slimme sticky marketingtechnieken trekt
jouw organisatie duurzaam kandidaten aan, zoals honing bijen aantrekt.
Recruitment marketing
Wat is recruitment marketing?
Met slimme recruitment marketing trek je kandidaten aan voor jouw ‘werken-bij’ website en vacatures doordat je inspeelt op wat zij leuk of interessant vinden. Creëer aantrekkelijke content, gebruik de juiste tools en geef antwoord op vragen die jouw doelgroep heeft. Alleen op deze manier groeit de zichtbaarheid en likeability van jouw organisatie en weet je kandidaten te triggeren.
De tijd van dure externe recruiters en alleen inzetten van jobboards is voorbij. Recruitment combineren met slimme marketingtechnieken zorgt voor meer sollicitaties en duurzame groei van jouw organisatie!
Jermain vertelt er je graag meer over in de onderstaande video.
Gratis download
Doe-het-zelf handleiding
Klaar voor groei? Ga zelf aan de slag met onze gratis Growth hacking doe-het-zelf-handleiding
Slimme recruitment marketing
in 5 stappen
Stap in de wereld van recruitment marketing
Of je nu onze begeleiding wil om zelf op te starten of dat we onderdeel van je team worden, het is allemaal mogelijk. Beide trajecten beginnen met een kennismaking. Plan hieronder een call in met Jermain
we are like honey
Jan
Creative copywriter en concepterHoudt van tekst, taal en humor. Geniet ervan om uitgebreid een grap aan je uit te leggen.
Paul
Junior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.
Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
David
Junior Allround CreativeRockt elk design met zijn creatieve blik en doet dat in het weekend met gitaar en microfoon nog even dunnetjes over.
TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN
Ben je klaar om te groeien?
Ongeveer 8 jaar geleden maakte Jermain tijdens zijn studie kennis met het marketingvak als SEO consultant bij een marketingbureau. Met die basis startte hij vervolgens zijn loopbaan bij een groot internationaal recruitmentbureau. Eerst als recruiter en vervolgens maakte hij al snel de overstap naar het vak waar zijn hart ligt: digital marketing. Ruim 6 jaar heeft Jermain met passie voor ‘mensen’ en ‘marketing’ scale-ups en corporates binnen verschillende sectoren (van SaaS tot Food) helpen groeien, door de juiste mensen aan te trekken voor hun organisatie.
Geen, weinig, of niet de juiste sollicitanten? Werkgeversmerk versterken? Jermain helpt graag!