laat slimme software
voor je werken

Wil je meer klanten? En veel meer omzet? Met creatieve Marketing Automation realiseer je groei door slimme marketing voor websitebezoekers, leads en klanten.
Waarom marketing automation

Je wil websitebezoekers verleiden tot interactie, leads opwarmen om klant te worden en bestaande klanten inspireren om nog meer te doen.

Maar je wil dit zo kosteneffectief mogelijk doen. Dan is biedt Marketing Automation uitkomst. Door slimme integratie en automatisering kun je iedereen meer aandacht geven, waardoor je omzet groeit.

Doe onze marketing automation test en kom er achter hoeveel jij écht weet van marketing automation.

Alle voordelen op een rij:

DE KRACHT VAN MARKETING AUTOMATION

Verhoog relevantie
Je ziet welke artikelen op je website door een potentiele klant worden gelezen. Daar speel je slim op in met het delen van de juiste informatie op het juiste moment.
Bespaar tijd en geld
De implementatie vraagt in eerste instantie tijd en geld. Maar daarna pluk je de voordelen, bijvoorbeeld door een automatische e-mailflow die jouw leads inspireert om klant te worden.
Meer data & inzichten
Meten is weten. Door het integreren van al je activiteiten in één systeem, krijg je veel meer inzicht in wat wel werkt en ook wat niet werkt. Zo wordt je marketing iedere dag een beetje beter.
Verhoog ROI
Je ziet bij een campagne in welke stap in de funnel potentiele klanten afhaken. Door de conversie van iedere stap te verbeteren, kun je de ROI van je advertentiebudget snel verhogen.
Genereer meer leads
Een vluchtige bezoeker op je website, is nog geen lead. Door mensen te verleiden hun e-mailadres te delen, creëer je meer leads die ook nog eens relevant zijn voor jouw aanbod.
sfeer_beeld_02
Wij zijn geregistreerd partner van Sharpspring. Meer weten over deze Marketing Automation Software?

6 small steps voor jou,
maar giant leaps voor je merk

1
Bepaal strategie en de customer journey
Samen met onze creatieve consultants bepalen we de strategie en brengen we de customer journey van jouw doelgroep in kaart.
1
Bepaal strategie en de customer journey
Samen met onze creatieve consultants bepalen we de strategie en brengen we de customer journey van jouw doelgroep in kaart.
2
Advies & keuze
We adviseren over de juiste software en samen maken we een keuze.
2
Advies & keuze
We adviseren over de juiste software en samen maken we een keuze.
3
Training
We trainen en onboarden jouw team
3
Training
We trainen en onboarden jouw team
4
Creatie
Nu kunnen we echt aan de slag. We creëren e-mails en landingspagina’s
4
Creatie
Nu kunnen we echt aan de slag. We creëren e-mails en landingspagina’s
5
Inrichten van workflows en leadscoring
Deze e-mails en landingspagina verwerken we in workflows die we gaan testen. Daarnaast bepalen we de leadscoring.
5
Inrichten van workflows en leadscoring
Deze e-mails en landingspagina verwerken we in workflows die we gaan testen. Daarnaast bepalen we de leadscoring.
6
Optimaliseren en testen
Tussentijds optimaliseren we de workflows, zodat resultaat blijft groeien.
6
Optimaliseren en testen
Tussentijds optimaliseren we de workflows, zodat resultaat blijft groeien.
Zullen we maandag beginnen?
De tijd dat Marketing Automation software alleen voor de ‘grote jongens’ betaalbaar is, is allang voorbij. Tegenwoordig zijn er tal van softwarebedrijven die een lager prijsmodel hanteren. Zo heb je de investering van het goed inrichten van je marketing automation echt in no-time terugverdiend.

we are like honey

Maak kennis met het team van Like Honey. Wij staan te poppelen om samen met jou aan de slag te gaan.

TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN

Hoi, ik ben Eva.
Ben je klaar om
te groeien?
5 eenvoudige manieren
om te starten met
marketing automation