Leadgeneratie,
maak ein-de-lijk kennis
met websitebezoekers

Kennismaken door waardevolle content aan te bieden?
Bezoekers verleiden tot interactie? Klaar voor de groei, start!

Een effectieve manier om leads te genereren? Wij bieden unieke strategieën voor succesvolle leadgeneratie. Lees meer!
Leadgeneratie Bureau

WAT IS LEADGENERATIE?

Je wilt websitebezoekers met interesse in jouw product/dienst opwarmen om klant te worden, maar hoe doe je dat? Wat is het verschil tussen een marketing- en een sales qualified lead? En hoe kwalitatief zijn jouw leads?

Een goed leadgeneratieproces biedt antwoord op deze vragen en geeft een kosteneffectieve oplossing. Door op een creatieve manier leads aan te trekken, te identificeren en deze efficiënt te selecteren en kwalificeren kan je gerichte sales toepassen.

Leadgeneratie is onderdeel van Inbound Marketing en precies hiervoor hebben wij als leadgeneratie bureau een handige presentatie gemaakt. Met deze presentatie overtuig jij jouw organisatie binnen no-time om met Inbound te starten.

WAAROM LEADGENERATIE MET LIKE HONEY

Een kleine blik op hoe wij als Leadgeneratie bureau te werk gaan:

Creatieve downloadables

Creativiteit hoor bij ons, zoals honing bij bijen hoort! Bij leadgeneratie proberen we daarom verder te kijken dan alleen een whitepaper schrijven.

Marketing automation

We zetten marketing automation in om leads te identificeren, kwalificeren en selecteren. Dit doen we met een persoonlijke twist. Zo doen we meer, in minder tijd!

Lead scoring

Van MQL naar SQL, dat is natuurlijk het doel! Door lead scoring effectief in te zetten, bepalen we precies wanneer een marketing qualified lead klaar is voor het vervolg telefoontje!

Innovatieve marketing tools

Door het gebruik van verschillende tools, verlagen we de werkdruk van sales. Zo laten we, bijvoorbeeld met Zapier, automatisch een email vanuit een sales collega versturen naar een lead met een optimale lead score.

Growth Hacking methodiek

We gaan te werk volgens de growth hacking methodiek. Hierin beginnen we met brainstormen, ranken we ideeën, testen de beste, sturen bij waar nodig en implementeren het idee. Dat alles met een focus op the one metric that matters.

Creatieve inzet van kanalen

Door creatieve inzet van kanalen springen we uit de massa. Dit doen we bijvoorbeeld met social media, SEO/SEA, email marketing, off- en online events, vakmedia, LinkedIn Outreach en nog meer!

Leadgeneratie bureau
Marketing Automation Bureau

Ontdek hoe we JOUW LEADGENERATIE KUNNEN VERSTERKEN MET marketing automation?

4 essentiële stappen
van leadgeneratie

1

Aantrekken van leads

Tijd om te beginnen. Eerst is het belangrijk te weten waar jouw leads zich bevinden, online en offline. Daarna benader je ze met waardevolle content, op een website, evenement of bijvoorbeeld social media. Waar kan jij potentiële leads mee van dienst zijn? Welke problemen kan jij oplossen?

1
Bepaal strategie en de customer journey
Samen met onze creatieve consultants bepalen we de strategie en brengen we de customer journey van jouw doelgroep in kaart.
2

Identificeren van leads

Een lead zonder naam en contactgegevens, daar kan de sales afdeling niets mee. Door middel van inbound marketing veranderen we een anonieme lead in een bekende.

2
Advies & keuze
We adviseren over de juiste software en samen maken we een keuze.
3

‘Nurturing’ van leads

Door creatieve content in te zetten, bieden we een lead bij elke contact iets extra’s. We creëren sterke content, bouwen een mail flow en richten de marketing automation in. Zo blijven we top of mind bij de geïdentificeerde leads.

3
Training
We trainen en onboarden jouw team
4

Selecteren van leads

Om het sales process tijds- en kostenefficiënt te houden, selecteren we de leads nauwkeurig. Dit gebeurt op verschillende criteria en gebeurd met behulp van automation tools.

4
Creatie
Nu kunnen we echt aan de slag. We creëren e-mails en landingspagina’s

Om het sales process tijds- en kostenefficiënt te houden, selecteren we de leads nauwkeurig. Dit gebeurt op verschillende criteria en met behulp van automation tools. 

Zullen we maandag beginnen?

Ben jij klaar voor een sales-boost? We willen samen met jou werken aan het genereren van kwalitatieve leads. Laten we beginnen met een korte call, even kennismaken.

we are like honey

Maak kennis met het team van Like Honey. Wij kunnen niet wachten om met jou samen aan de slag te gaan.

TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN

Hoi, ik ben Eva.
Ben je klaar om
te groeien?
Download gratis
jouw inbound
presentatie