Leadgeneratie,
maak ein-de-lijk kennis
met websitebezoekers
Kennismaken door waardevolle content aan te bieden?
Bezoekers verleiden tot interactie? Klaar voor de groei, start!
LEADGENERATIE
WAT IS LEADGENERATIE?
Je wilt websitebezoekers met interesse in jouw product/dienst opwarmen om klant te worden, maar hoe doe je dat? Wat is het verschil tussen een marketing- en een sales qualified lead? En hoe kwalitatief zijn jouw leads?
Een goed leadgeneratieproces biedt antwoord op deze vragen en geeft een kosteneffectieve oplossing. Door op een creatieve manier leads aan te trekken, te identificeren en deze efficiënt te selecteren en kwalificeren kan je gerichte sales toepassen.
Leadgeneratie is onderdeel van Inbound Marketing en precies hiervoor hebben wij als leadgeneratie bureau een handige presentatie gemaakt. Met deze presentatie overtuig jij jouw organisatie binnen no-time om met Inbound te starten.
WAAROM LEADGENERATIE MET LIKE HONEY
Een kleine blik op hoe wij als Leadgeneratie bureau te werk gaan:
Creatieve downloadables
Marketing automation
We zetten marketing automation in om leads te identificeren, kwalificeren en selecteren. Dit doen we met een persoonlijke twist. Zo doen we meer, in minder tijd!
Lead scoring
Van MQL naar SQL, dat is natuurlijk het doel! Door lead scoring effectief in te zetten, bepalen we precies wanneer een marketing qualified lead klaar is voor het vervolg telefoontje!
Innovatieve marketing tools
Growth Hacking methodiek
We gaan te werk volgens de growth hacking methodiek. Hierin beginnen we met brainstormen, ranken we ideeën, testen de beste, sturen bij waar nodig en implementeren het idee. Dat alles met een focus op the one metric that matters.
Creatieve inzet van kanalen
Door creatieve inzet van kanalen springen we uit de massa. Dit doen we bijvoorbeeld met social media, SEO/SEA, email marketing, off- en online events, vakmedia, LinkedIn Outreach en nog meer!
Ontdek hoe we JOUW LEADGENERATIE KUNNEN VERSTERKEN MET marketing automation?
4 essentiële stappen
van leadgeneratie
Aantrekken van leads
Tijd om te beginnen. Eerst is het belangrijk te weten waar jouw leads zich bevinden, online en offline. Daarna benader je ze met waardevolle content, op een website, evenement of bijvoorbeeld social media. Waar kan jij potentiële leads mee van dienst zijn? Welke problemen kan jij oplossen?
Identificeren van leads
Een lead zonder naam en contactgegevens, daar kan de sales afdeling niets mee. Door middel van inbound marketing veranderen we een anonieme lead in een bekende.
‘Nurturing’ van leads
Door creatieve content in te zetten, bieden we een lead bij elke contact iets extra’s. We creëren sterke content, bouwen een mail flow en richten de marketing automation in. Zo blijven we top of mind bij de geïdentificeerde leads.
Selecteren van leads
Om het sales process tijds- en kostenefficiënt te houden, selecteren we de leads nauwkeurig. Dit gebeurt op verschillende criteria en gebeurd met behulp van automation tools.
Om het sales process tijds- en kostenefficiënt te houden, selecteren we de leads nauwkeurig. Dit gebeurt op verschillende criteria en met behulp van automation tools.
Zullen we maandag beginnen?
Jouw eigen growth marketing team
Heb je een projectmatige of een structurele uitdaging? Ons team van ervaren Growth Strategen en die-hard specialisten staat voor je klaar. Door een combinatie van strategische kennis én operationele ondersteuning wordt jij in ieder opzicht ontzorgd. We zetten ons in als jouw eigen Growth Team of ter verrijking van je huidige team.
Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
Paul
Senior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.
TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN
Ben je klaar om
te groeien?
jouw inbound
presentatie