Leadgeneratie,
maak ein-de-lijk kennis
met websitebezoekers

Kennismaken door waardevolle content aan te bieden?
Bezoekers verleiden tot interactie? Klaar voor de groei, start!

Een effectieve manier om leads te genereren? Wij bieden unieke strategieën voor succesvolle leadgeneratie. Lees meer!

Snelle, efficiënte en exponentiële groei

Je wilt websitebezoekers met interesse in jouw product/dienst opwarmen om klant te worden, maar hoe doe je dat? Wat is het verschil tussen een marketing- en een sales qualified lead? En hoe kwalitatief zijn jouw leads?

Een goed leadgeneratieproces biedt antwoord op deze vragen en geeft een kosteneffectieve oplossing. Door op een creatieve manier leads aan te trekken, te identificeren en deze efficiënt te selecteren en kwalificeren kan je gerichte sales toepassen.

Wat klanten over ons zeggen...

Samen in 4 stappen met
leadgeneratie aan de slag

1
Aantrekken van leads
Tijd om te beginnen. Eerst is het belangrijk te weten waar jouw leads zich bevinden, online en offline. Daarna benader je ze met waardevolle content, op een website, evenement of bijvoorbeeld social media. Waar kan jij potentiële leads mee van dienst zijn? Welke problemen kan jij oplossen?
2
Identificeren van leads
Een lead zonder naam en contactgegevens, daar kan de sales afdeling niets mee. Door middel van inbound marketing veranderen we een anonieme lead in een bekende.
3
Nurturing van leads
Door creatieve content in te zetten, bieden we een lead bij elke contact iets extra’s. We creëren sterke content, bouwen een mailflow en richten de marketing automation in. Zo blijven we top of mind bij de geïdentificeerde leads.
4
Selecteren van leads

Om het sales process tijds- en kostenefficiënt te houden, selecteren we de leads nauwkeurig. Dit gebeurt op verschillende criteria en gebeurd met behulp van automation tools.

Stap in de wereld van leadgeneratie

Ben jij klaar voor een sales-boost? We willen samen met jou werken aan het genereren van kwalitatieve leads. Laten we beginnen met een korte call, even kennismaken. Plan hieronder een call in met een van onze creative consultants.

We maken gebruik van de slimste tools

Hoi, ik ben Hans.
Ben je klaar om
te groeien?
Ben jij
een echte
growth hacker?