GROWTH MARKETING
IS SLIM GROEIEN
Op zoek naar de succesformule om jouw bedrijf duurzaam te laten groeien? De kracht van growth marketing is constant ideeën testen door de hele funnel en alleen de beste opschalen.
Dé strategie voor
maximale groei
Jouw marketingbudget kun je maar één keer uitgeven. Het laatste wat je wil is:
- Oplopende kosten per klik
- Lage conversie op je website
- Minder kwalitatieve leads
Natuurlijk wil je het meeste uit je budget halen. Maximale groei behaal je niet alleen door te adverteren. Met een doordachte strategie en constante optimalisatie zorgen we voor een topresultaat.
Trots om samen te werken met deze mooie bedrijven
Maak het verschil
Je wil je bedrijf vooruithelpen. Het verschil maken. Met slimme marketing zet je jouw doelgroep écht in beweging. Vertel, wat is jouw vraag op het gebied van Growth Marketing?
Leadgeneratie
Zet geïnteresseerde websitebezoekers om tot trouwe klanten. Een goed leadgeneratieproces biedt een kosteneffectieve oplossing. Van creatief leads aantrekken tot gerichte sales.
Growth hacking
Wil je jouw bedrijf snel laten groeien? Growth hacking helpt door snel experimenten te testen. Implementeer ze via digitale kanalen, met innovatieve strategieën en tools.
Conversie optimalisatie
Wel verkeer, maar weinig conversies? Slimme experimenten en A/B tests identificeren bottlenecks en verhogen conversies. Meer rendement uit bezoekers, eerder je omzetdoelen bereikt.
Online advertising
Voor veel bedrijven is online aanwezigheid essentieel voor het aantrekken van leads. Bereik je doelgroep via Google, LinkedIn, Meta, TikTok, display en programmatic advertising.
Maximaal resultaat in 3 stappen
1
Analyse & strategische sessie
Deepdive in systemen, data en een uitgebreid strategisch overleg.
2
Growth plan
In het kort: stap 1 vertaald in een doordacht advies, inclusief praktische growth tools.
3
Work work work
In sprints pakken we laaghangend fruit aan en voeren we groeiexperimenten uit.
Klaar om te groeien? Plan een afspraak met een van onze growth marketeers
Jouw eigen growth marketing team
Heb je een projectmatige of een structurele uitdaging? Ons team van ervaren Growth Strategen en die-hard specialisten staat voor je klaar. Door een combinatie van strategische kennis én operationele ondersteuning wordt jij in ieder opzicht ontzorgd. We zetten ons in als jouw eigen Growth Team of ter verrijking van je huidige team.
Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
Paul
Senior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.
Jouw eigen growth team
Heb je een projectmatige of een structurele uitdaging? Ons team van ervaren Growth Strategen en die-hard specialisten staat voor je klaar. Door een combinatie van strategische kennis én operationele ondersteuning wordt jij in ieder opzicht ontzorgd. We zetten ons in als jouw eigen Growth Team of ter verrijking van je huidige team.
Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
Paul
Senior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.
Download gratis de
doe-het-zelf-handleiding
Klaar voor groei? Ga zelf aan de slag met onze gratis doe-het-zelfhandleiding.
Waarom growth marketing?
Het mooie aan de online wereld is dat je eenvoudig kunt testen wat wel en niet werkt. Waarom een grote, dure campagne optuigen, terwijl je de impact niet weet?
Door ideeën om te zetten in experimenten, leer je wat je doelgroep interesseert. Opschalen van de campagne doe je pas als je experiment mooie cijfers toont. Slim, hè?!
De kracht van growth marketing
Growth Marketing is een gestructureerd en resultaatgericht proces. Elke fase van de customer journey wordt meegenomen. In periodieke sprints (van bijvoorbeeld 2 weken) pakt ons team een belangrijke doelstelling aan.
Het draait om testen tot het beste resultaat wordt bereikt. Hoe groter het aantal experimenten dat parallel loopt, hoe sneller je resultaten groeien.
Een continu proces
Elke sprint kent dezelfde stappen:
- Brainstorm voor ideeën.
- Maak een ranking op basis van impact en complexiteit.
- Bouw een experiment voor het beste idee.
- Testen, testen en nog eens testen.
- Analyseren en optimaliseren.