nieuwe marketeers zijn
growth hackers


Waarom growth hacking?
We leven in een online wereld, waar je eenvoudig kunt testen wat wel en wat niet werkt. Waarom zou je dan een grote campagne optuigen, zonder dat je weet wat de impact is?
Door creatieve ideeën om te zetten in kleine experimenten, leer je welke activaties wel en niet door je doelgroep worden opgepakt. Je maakt pas de keuze om op te schalen naar een grotere campagne wanneer je experiment goede resultaten laat zien. Hoe slim is dat?
Vul het formulier in en ontvang de gratis doe-het-zelf handleiding voor growth hacking in je mailbox.
Growth Hacking is een proces
Het vraagt een andere aanpak en organisatie van je marketing. Je werkt in een agile team en maakt sprints van bijvoorbeeld 10 dagen.
Misschien dat je het idee aanpast en nog een keer het proces doorloopt. Of geven de resultaten je weer inspiratie voor nieuwe tests. Hoe groter het aantal experimenten dat je parallel hebt lopen, hoe sneller je resultaten groeien.
In iedere sprint doorloop je de onderstaande stappen
- Brainstorm voor ideeën
- Maak een ranking op basis van impact en complexiteit
- Ontwerp en bouw voor het meest kansrijke idee een experiment
- Test, test en nog een test.
- Analyseer de resultaten: wel of niet mee verder?




Gratis download
Doe-het-zelf handleiding
Samen in 6 stappen met
Growth Hacking aan de slag
we are like honey

Eva
Inbound MarketeerLeeft even snel online als offline. En neemt een keer per jaar een guilty pleasure pauze met de Snollebollekes.

Hugo
Inbound MarketeerZiet altijd mogelijkheden, ook als ze er niet zijn. Wordt helemaal enthousiast van creatieve concepten.

Hans
Growth MarketeerLeeft als een growth hacker zonder wekker. En houdt van alles dat mooi is.

Jules
Creative LeadHeeft een 'slimme' kijk op dingen. Zijn hart gaat sneller kloppen van skateboarden en sneeuw.

Jan
Creative copywriter en concepterHoudt van tekst, taal en humor. Geniet ervan om uitgebreid een grap aan je uit te leggen.

Paul
Junior Art DirectorMaakt design als een nieuwe Hollandse Meester. En rijdt de dikste auto van iedereen.

Kelly
Visual DesignerCreëert oogverblindend mooie ontwerpen . En weet zelfs de mannen in te maken met tafelvoetballen.

Nishana
ProducerRegelt dingen voor je ze kunt bedenken. Ontspant met kunst, cultuur en snacks.

Lucca
Happiness ManagerIs de allerliefste in de studio en heeft talent voor in de weg staan.
TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN

Ben je klaar om
te groeien?
een echte
growth hacker?