342 contacten door slimme tooling
TOShiba tec
Leadgeneration
Google- en LinkedIn Ads
Sales en marketing automation
Inleiding
Toshiba Tec is een bedrijf met Japanse roots die door documentprocessen- en informatiebeheer diensten, werken efficiƫnter en aangenamer maakt. Toshiba levert en onderhoudt innovatieve multifunctionele print- en communicatiesystemen inclusief bijbehorende software. Dit aanbod vullen ze aan met klantgerichte adviesdiensten. Toshiba helpt om kosten te besparen en de efficiƫntie te verhogen, ongeacht de branche van de klant. Plezierig werken met informatie- en documentenstromen staat altijd voorop.
+95k
views IT-managers en CEO/directeuren
342
nieuwe contacten
3.100
website bezoekers via de campagne
Toshiba Tec staat al jaren bekend om hun innovatie hardware zoals printers, computers en kassasystemen. De focus op softwarediensten wordt alleen steeds belangrijker en hier hoort een ander imago bij. De campagne had als hoofddoel om digitale transformatie-gerelateerde content zoals blogs, whitepapers en een test in een campagne te gieten en te verspreiden onder de doelgroep CEOās/directeuren van mkb bedrijven.
Onze oplossing
Om de ontwikkeling van de campagne gestructureerd van start te laten gaan zijn we begonnen met het schrijven van content in vorm van white papers en blogs. Aan deze content hebben we een test toegevoegd waarin partners en nieuwe klanten in 10 stellingen erachter komen hoe ze efficiƫnter en eenvoudiger kunnen werken. De campagne heeft het uiterlijk van een content reeks om Toshiba Tec meer te positioneren als thought leader onder de softwareleveranciers, SaaS bedrijven.
Om zoveel mogelijke mensen te bereiken met de campagne hebben we vakmedia, LinkedIn Ads, Google Ads en LinkedIn outreach ingezet als kanaal. Ook hebben we een design gemaakt voor een landingspagina inclusief verschillende āgatedā content (downloadbare content). Als laatste hebben we met marketing automation (Activecampaign) tool nurture mails vormgegeven, lead scoring ingesteld en salesfunnels voorzien van geautomatiseerde taken door middel van van Zapier.
Het resultaat
Via LinkedIn en Google Ads zien we ruim +95.000 views onder de doelgroep IT-managers en CEO/directeuren. In totaal heeft de website van Toshiba tec 3.100 websitebezoekers gehad en we zien 42 leads in Activecampaign die content hebben ontvangen.
LinkedIn outreach heeft daarnaast gezorgd voor ruim 300 nieuwe contacten voor sales in de doelgroep CEOās/directeuren. De volgende stap is om meer van deze Marketing qualified leads (MQLās) door middel van automatische opvolging gestructureerd te converteren naar sales qualified lead (SQLās). Sales heeft al een aantal afspraken gehad die een stuk inhoudelijker gingen over de digitale uitdagingen die spelen bij bedrijven, in plaats van het gesprek starten over printers. ā So far so good dus!
ANDERE BEDRIJVEN WAAR WIJ VOOR WERKEN
Are you ready
to grow?