3 finance collega’s in 1 maand door slimme tooling
Bas Consultancy
✓ LinkedIn Outreach
✓ Marketing Automation
✓ Recruitment Marketing
3
nieuwe werknemers gewerfd
159
nieuwe contacten
7
nieuwe zzp’ers toegevoegd aan het netwerk
Onze oplossing
Voor deze campagne hebben we gebruikgemaakt van LinkedIn Outreach omdat er dan op een persoonlijke en geautomatiseerde manier contact wordt gelegd met potentiële kandidaten.
We hebben op LinkedIn Outreach een profiel gebruikt van een recruiter vanuit Bas Consultancy om potentiële kandidaten te benaderen. Dit bevordert het sollicitatieproces omdat het gebaseerd is op het maken van een persoonlijke connectie tussen het bedrijf en de kandidaat.
We definieerden de volgende verschillende doelgroepen op basis van hun ervaring en verschil in takenpakket om te bepalen op welke doelgroepen deze aanpak het beste zal aanslaan:
- Financial controllers
- Assistent controllers
- General ledger accountants
Binnen deze doelgroepen hebben we een drip campagne ingezet, wat inhoudt dat er een reeks LinkedIn berichten is verzonden, oftewel ‘gedruppeld’ naar de potentiële kandidaten die vallen binnen het geschikte profiel.
Het eerste bericht is een connectie verzoek en het tweede bericht is het vervolg daarop. Dit is met het doel om een gesprek te stimuleren tussen de recruiter en de potentiële sollicitant. Vanuit dit gesprek is het aan de recruiter om het verdere sollicitatieproces met de door LinkedIn Outreach gelinkte potentiële sollicitant voort te zetten.
Het resultaat
ANDERE BEDRIJVEN WAAR WIJ VOOR WERKEN
Are you ready
to grow?