content waar je
wel op klikt

Wat lees je wel en wat niet? Welke video bekijk je? Het verschil tussen aandacht geven of door scrollen maak je in een paar seconde. Dit maakt de creatie van je content het allerbelangrijkste voor online succes.
Zonder passie,
geen kwalitatieve content

Het schrijven van een tekst van 900 woorden is geen probleem. Een video van tien minuten is zo gedraaid. Maar het gaat niet om de kwantiteit. Het gaat om content waar met passie aan is gewerkt. Je krijgt geen aandacht, zonder aandacht te geven.

Wij houden ervan om in jouw doelgroep te duiken, te ontdekken wat er leeft en wat hen triggert. Daarmee gaan we gedreven aan de slag om op basis van jouw input content te creëren, waar je doelgroep uit eigen enthousiasme aandacht aan geeft.

Hoe maak je content die aandacht krijgt?

Je kunt daar een boek over vol schrijven, maar we houden het graag makkelijk. Hoe beter je content scoort op de volgende succesfactoren, hoe meer aandacht je content pakt:
Niet voor iedereen
Je kunt geen content creëren die iedereen leuk vindt. Kies van tevoren je doelgroep en liefst zelfs een persona. Visualiseer deze persona als je aan de creatie begint.
Liefde op het eerste gezicht
Een subjectline van een e-mail maakt het verschil tussen wel of niet openen. Facebook adviseert om in de eerste 2 seconde van je video je hoofdboodschap te presenteren. Kortom, open met een trigger.
Emotie zet aan tot actie
Informatie zet aan tot denken, maar niet tot actie om te gaan lezen. Emotie doet dat wel. Wat je onderwerp ook is, maak het betekenisvol voor je ontvanger.
We leven in het nu
Content die aanhaakt bij wat ons bezig houdt, is meteen relevant. Alles wat door onze gedachte gaat, triggert ons om meer over te lezen of te bekijken. Maak je content actueel.
sfeer_beeld_01
hoe goed scoort jouw content?
vraag een content scan aan.

Wat mogen we voor je oppakken?

Stuur ons een briefing en we komen met een contentvoorstel bij je terug. Onze studio kan al je uitingen creëren.

Content waar jouw doelgroep blij van wordt en wil delen. Actueel, disruptive, humor, interactie, oprecht, uitdaging of mooi, allemaal elementen waar we mee spelen om jouw doelgroep te triggeren.

Onze tekstredactie schrijft zowel reclame copy, diepgaande longreads, artikelen als interviews. En zeker bij schrijven geldt: less is more. Daarbij gebruiken we helder en direct taalgebruik.

Complexe zaken maken we eenvoudig voor je. Een beeld trekt de aandacht van de kijker en vertelt vaak meer dan 1.000 woorden.

We leven in een beeldcultuur. Voor jouw social media, commercials en website creëren we beeld dat jouw verhaal vertelt, onze camera crew staat voor je klaar.

Hoe ga je met art en copy je doelgroep verleiden tot interactie? In onze creatieve studio werken beeld-casanova’s die iedere doelgroep in beweging krijgen.

Informatie is interessant, maar een online test of quiz is een challenge. Daag je doelgroep uit om hun kennis of inzicht te testen. Je krijgt de antwoorden via mail toegestuurd.

Bied je klanten een handige applicatie, keuzehulp of rekenmodel. Met deze tools help je klanten en dat wordt gewaardeerd. Een keuzehulp kan bijvoorbeeld worden gemaakt met een mooi ontworpen Typeform.

Inspireer je doelgroep met mooie beelden en leuke content. Je klanten maken op laagdrempelige wijze kennis met de wereld aan mogelijkheden die je biedt.

Hoe converteer je je bezoekers naar leads? Een goede landingspagina maken is vak apart. Je wil herkenning, informatie, overtuiging en bovenal conversie. Onze studio weet als geen ander jouw conversie te optimaliseren.

samen aan de slag

1
Kennismaking
We zijn benieuwd naar jou, je doelgroepen, je dienst of product en wat je nu aan content creatie doet. En dan zijn we er nog niet, we willen ook weten wat je wil bereiken.
1
Kennismaking
We zijn benieuwd naar jou, je doelgroepen, je dienst of product en wat je nu aan content creatie doet. En dan zijn we er nog niet, we willen ook weten wat je wil bereiken.
2
Voorstel voor de weg naar succes
We zetten alles op een rij en ontwikkelen een content strategie om jouw doelen te bereiken. Deze aanpak en een contentkalender komen we presenteren.
2
Voorstel voor de weg naar succes
We zetten alles op een rij en ontwikkelen een content strategie om jouw doelen te bereiken. Deze aanpak en een contentkalender komen we presenteren.
3
Wirwar van creatieve activiteit in de studio
We schrijven tekst, discussiëren, duiken in de doelgroep, schetsen, brainstormen, interviewen, filmen en nog veel meer. We houden veel contact met je, wij houden van co-creatie.
3
Wirwar van creatieve activiteit in de studio
We schrijven tekst, discussiëren, duiken in de doelgroep, schetsen, brainstormen, interviewen, filmen en nog veel meer. We houden veel contact met je, wij houden van co-creatie.
4
Presentatie en campagne
De content waar jij enthousiast van wordt, rollen we uit richting leads en klanten. Onze inbound marketeers gaan voor maximaal resultaat van de gecreëerde content.
4
Presentatie en campagne
De content waar jij enthousiast van wordt, rollen we uit richting leads en klanten. Onze inbound marketeers gaan voor maximaal resultaat van de gecreëerde content.
Bel jij? Dan nemen wij op.
Of je nu een enkele uiting wil laten ontwikkelen of een inbound campagne met een uitgebreide content kalender, we vinden het even leuk. Onze content creators willen graag je verwachting overtreffen.

we are like honey

Maak kennis met het team van Like Honey. Wij staan te poppelen om samen met jou aan de slag te gaan.

TROTS DAT WE VOOR DEZE BEDRIJVEN MOGEN WERKEN

Hoi, ik ben Paul.
Ben je klaar om
te groeien?
5 tip om je contentmarketing
een schop onder
de kont te geven