Snelle werving van 3 finance collega’s met slimme tooling
BAS Consultancy was op zoek naar een manier om de eigen kanalen en kennis in te zetten om hun eigen werving en selectie te kunnen doen. Het doel was om de afhankelijkheid van recruitmentbureau’s te verminderen, of zelfs weg te werken.
31 gevulde sollicitaties met recruitment marketing
Schneider Electric was op zoek naar nieuwe kandidaten voor de posities Logistiek Medewerker en Logistiek Engineer; kandidaten met verschillende skills, opleidingsniveaus en achtergronden. Deze nieuwe kandidaten zochten ze specifiek voor hun locatie in Helmond. In de krappe arbeidsmarkt was de uitdaging om de juiste talenten voor de juiste posities te vinden.
Een sterke Employer Value Proposition: het verschil voor het vinden van talent
Employer branding is belangrijker dan ooit. De vraag naar kwalitatief talent is nog nooit zo hoog geweest, maar het aanbod in de arbeidsmarkt is laag. Employer branding gaat hand in hand met goed opgestelde employer value proposition (EVP). Termen als kwalitatief talent, krappe arbeidsmarkt, employer branding en EVP klinken je waarschijnlijk niet als muziek, maar wel bekend in de oren. In dit artikel leg ik je er graag meer over uit.