Een gloednieuwe website, inclusief een overtuigende propositie

Om op een duidelijke, professionele en overtuigende manier aan haar doelgroep te kunnen presenteren dat Yilkins dé partij is die kan helpen bij verduurzamingsuitdagingen, diende haar unieke propositie vertaald te worden naar een strakke visuele identiteit en een geheel nieuwe website, die aanspreekt en converteert.

85% daling in cost door A/B testen

Ictivity vroeg aan ons om hun inbound marketing proces verder vorm te geven door marketing automation zo goed mogelijk in te richten, en sales daarbij te betrekken. Uiteindelijk was het doel hiervan het behalen van meer tastbaar resultaat uit hun marketing initiatieven.

5 Stappen voor een inbound marketing strategie

In deze blog gaan we het hebben over een belangrijk onderwerp in de wereld van online marketing: de inbound marketing strategie. Als je op deze pagina bent beland, ben je waarschijnlijk op zoek naar informatie over wat een inbound marketingstrategie is en wat de voordelen ervan zijn. Geen zorgen, we’ve got you covered!

4 fases van het inbound marketing model

In een wereld waar consumenten dagelijks worden gebombardeerd met advertenties, kan het een uitdaging zijn om op te vallen. Maar wat als er een manier was om klanten op een authentieke en duurzame manier naar jou toe te laten komen, in plaats van het lawaai te proberen overstemmen? Dat is precies wat het inbound marketing model doet. Ontdek in dit artikel hoe dit revolutionaire model werkt en hoe je het kunt inzetten om je klantenbestand te laten groeien en je merk naar nieuwe hoogten te tillen.

Inbound marketing betekenis

Inbound marketing is een strategie die steeds populairder wordt in de digitale wereld van vandaag. Maar wat houdt deze aanpak nu eigenlijk in? En waarom is het zo belangrijk voor bedrijven? Als je op zoek bent naar antwoorden op deze vragen, dan ben je op de juiste plek. In deze blog gaan we dieper in op de betekenis van inbound marketing en de voordelen die het biedt voor jouw bedrijf.

Gebruik deze praktische email marketing tips en optimaliseer jouw klantreis

Bij veel bedrijven ligt de focus van marketing op het binnenhalen van nieuwe klanten. Maar is dit wel slim? Het uitbouwen van de relatie met een bestaande klant is vaak gemakkelijker en goedkoper dan het aantrekken van nieuwe klanten. Een manier om dit te doen is emailmarketing. Door succesvolle email marketing zorg je ervoor dat je nieuwe klanten aantrekt en bestaande klanten behoud.

4 Stappen van SEO-technieken voor small businesses

Zoals je waarschijnlijk weet is SEO de manier om online imago te optimaliseren en jouw website onder de aandacht van de juiste gebruikers te brengen. Met de SEO doe je een investering in het verbeteren van de aanwezigheid van je merk. Het lijkt een grote investering, maar ook voor het midden- en kleinbedrijf zijn er haalbare stappen te ondernemen.

Wat weet jij van Marketing Automation? Doe de test

WAT WEET JIJ VAN MARKETING AUTOMATION?  DOE DE TEST  75% van de bedrijven maakt al gebruik van een of andere vorm van Marketing Automation. Maar wanneer moet je deze marketing software gaan implementeren in jouw bedrijf? Simpel: je wilt zo kosteneffectief mogelijk websitebezoekers verleiden tot interactie, leads op warmen om klant te worden en bestaande […]

5 Tips voor betere formulieren

Vaak zijn aanmeldformulieren de laatste stap bij het creëren van een campagne. En te vaak krijgen ze daardoor te weinig aandacht. Nog gauw ‘even een formulier maken’ kan problemen opleveren voor je conversie.