48.000 enquêtes: Touch, Tell & Sell

De Fietsersbond is een belangenorganisatie voor fietsers in Nederland en zet zich in voor betere fietsfaciliteiten en veiligheid. Ze organiseerden dit jaar opnieuw de verkiezingen voor “Fietsgemeente van het Jaar”. Het hoofddoel van deze nationale verkiezing is om Nederlandse gemeenten in Nederland aan te sporen om de fietservaring te verbeteren.

Stijging bekeken innovaties op Uptempo.nu

Vanuit Uptempo was de vraag aan Like Honey om uit te zoeken hoe hun platform succesvol uitgebouwd kon worden om de duurzame bouw verder te stimuleren. Hoe activeer je de doelgroep? En hoe krijg je het aantal matches op uptempo.nu omhoog?

App-downloadkosten dalen 95% met AI-advertising

Als een innovatieve app was IndexWoning op zoek naar manieren om het aantal app downloads te verhogen. De uitdaging was om effectieve campagnes te creëren die zouden leiden tot een significante toename van het aantal app downloads, terwijl de kosten per download beheersbaar blijven.

Barcodeprinters & oplossingen: meer bekendheid

growth marketing

Toshiba TEC Europe wilde graag de bekendheid van hun barcodeprinters en -oplossingen vergroten onder een moeilijke doelgroep bestaande uit IT-, productie- en operationele professionals in diverse sectoren zoals transport & logistiek, productie en retail.

3 Tips: Gegevens bruikbaar maken

Zoals je waarschijnlijk weet zijn gegevens belangrijk om strategische veranderingen door te voeren in je bedrijf. Bij Like Honey zijn we net zo dol op gegevens als bijen op honing zijn. Zonder gegevens geen groei. Je hebt data nodig om specifieke doelen te behalen en optimalisaties door te voeren. Aan de hand van 3 tips vertellen we je hoe je succesvol je gegevens kan omzetten in bruikbare resultaten:

Rank je ideeën met de ICE-methode

De ICE-methode is een gestructureerde aanpak om met je team tot een keuze te komen welke ideeën je wil gaan testen. Het werkt als volgt: