Personal branding in B2B

Vraag je tien verschillende B2B-marketeers wat “demand generation” betekent, dan krijg je tien verschillende antwoorden. Dit concept wordt vaak verkeerd begrepen, vooral in de context van B2B-marketing.

Wat is Demand Generation nou eigenlijk? | Like Honey

Vraag je tien verschillende B2B-marketeers wat “demand generation” betekent, dan krijg je tien verschillende antwoorden. Dit concept wordt vaak verkeerd begrepen, vooral in de context van B2B-marketing.

iOS 18 en de impact op e-mailmarketing

Marketing automation is een methode die helpt bij het automatiseren van processen en taken en op die manier de werkdruk helpt te verlagen. Door middel van deze methode kunnen herhaalde marketingtaken routinematig worden uitgevoerd. Het is tegenwoordig een onmisbaar onderdeel van elke succesvolle marketingcampagne.

De toekomst van digitale marketing

digitale marketing

Marketing automation is een methode die helpt bij het automatiseren van processen en taken en op die manier de werkdruk helpt te verlagen. Door middel van deze methode kunnen herhaalde marketingtaken routinematig worden uitgevoerd. Het is tegenwoordig een onmisbaar onderdeel van elke succesvolle marketingcampagne.

Maandelijks $10.000 gratis advertentietegoed | Like Honey

Stichting Little Lions Child Coaching ondersteunt kinderen in kansarme wijken door middel van workshops over mentale gezondheid. Ze richten zich op het versterken van zelfvertrouwen en emotioneel welzijn, met als doel kinderen weerbaarder te maken.

Server-side tagging: stappenplan voor betere data-privacy

Laptop - Google marketing

Het accuraat meetbaar maken en inzicht krijgen in marketingresultaten wordt steeds uitdagender. Google doet afstand van third party cookies. De Digital Markets Act is sinds vorig jaar actief en grote techbedrijven als Apple en Google implementeren steeds meer privacy maatregelen op mobiele devices.

3 Tips: Gegevens bruikbaar maken

Zoals je waarschijnlijk weet zijn gegevens belangrijk om strategische veranderingen door te voeren in je bedrijf. Bij Like Honey zijn we net zo dol op gegevens als bijen op honing zijn. Zonder gegevens geen groei. Je hebt data nodig om specifieke doelen te behalen en optimalisaties door te voeren. Aan de hand van 3 tips vertellen we je hoe je succesvol je gegevens kan omzetten in bruikbare resultaten: