CONTENTCREATIE MET AI

 IN 20 MINUTEN LEER JE KWALITATIEVE CONTENT CREËeren Met behulp van artificial intelligence

 Van idee-generatie tot concept ontwikkeling en van copywriting tot beeldcreatie

 leer efficient werken met chatgpt en midjourney

 creëer KWALITATIEVE CONTENT 

 Van idee tot post

 chatgpt en midjourney

AI is niet meer weg te denken uit de online wereld. Maar hoe zet je het nou effectief in voor jouw organisatie? In deze knowledge bite laten we je zien hoe je met behulp van ChatGPT en Midjourney een volledige content campagne opzet. Met je eigen tone-of-voice, afgestemd op jouw doelgroep en met de beeldtaal van jouw organisatie.

Binnen no-time heb je een volledig plan én de uitvoer ervan op de rails.

Bekijk de AI-Knowledge bite

Benieuwd hoe je met AI efficiënte en kwalitatieve content creëert? In deze knowledge bite leggen we uit hoe je een hele content campagne opzet, van idee tot copy en beeld.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
✔️ Direct in jouw inbox

Waarom AI marketing?

AI (Artificial Intelligence) is niet meer weg te denken op de werkvloer. De mogelijkheden zijn eindeloos en liggen voor het oprapen. Maar hoe weet je welke tool je inzet? En hoe kom je erachter hoe je deze het beste gebruikt voor jouw bedrijf?

Met de juiste tools kun je jouw marketingstrategie verfijnen en beter laten werken. Zo biedt AI maximale efficiëntie: doe meer met evenveel medewerkers.

Klanten waarmee we topresultaten hebben behaald

Mitchel-Lensink_Resized_210708_ROM_Utrecht_216.jpg

85% daling in cost door A/B testen

Ictivity vroeg aan ons om hun inbound marketing proces verder vorm te geven door marketing automation zo goed mogelijk in te richten, en sales daarbij te betrekken. Uiteindelijk was het doel hiervan het behalen van meer tastbaar resultaat uit hun marketing initiatieven.
PRINTAdobeRGB_20200430_LikeHoney_119-scaled.jpg

31 gevulde sollicitaties met recruitment marketing

Schneider Electric was op zoek naar nieuwe kandidaten voor de posities Logistiek Medewerker en Logistiek Engineer; kandidaten met verschillende skills, opleidingsniveaus en achtergronden. Deze nieuwe kandidaten zochten ze specifiek voor hun locatie in Helmond. In de krappe arbeidsmarkt was de uitdaging om de juiste talenten voor de juiste posities te vinden.