CONTENTCREATIE MET AI

 IN 20 MINUTEN LEER JE KWALITATIEVE CONTENT CREËeren Met behulp van artificial intelligence

 Van idee-generatie tot concept ontwikkeling en van copywriting tot beeldcreatie

 leer efficient werken met chatgpt en midjourney

 creëer KWALITATIEVE CONTENT 

 Van idee tot post

 chatgpt en midjourney

AI is niet meer weg te denken uit de online wereld. Maar hoe zet je het nou effectief in voor jouw organisatie? In deze knowledge bite laten we je zien hoe je met behulp van ChatGPT en Midjourney een volledige content campagne opzet. Met je eigen tone-of-voice, afgestemd op jouw doelgroep en met de beeldtaal van jouw organisatie.

Binnen no-time heb je een volledig plan én de uitvoer ervan op de rails.

Bekijk de AI-Knowledge bite

Benieuwd hoe je met AI efficiënte en kwalitatieve content creëert? In deze knowledge bite leggen we uit hoe je een hele content campagne opzet, van idee tot copy en beeld.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
✔️ Direct in jouw inbox

Waarom AI marketing?

AI (Artificial Intelligence) is niet meer weg te denken op de werkvloer. De mogelijkheden zijn eindeloos en liggen voor het oprapen. Maar hoe weet je welke tool je inzet? En hoe kom je erachter hoe je deze het beste gebruikt voor jouw bedrijf?

Met de juiste tools kun je jouw marketingstrategie verfijnen en beter laten werken. Zo biedt AI maximale efficiëntie: doe meer met evenveel medewerkers.

Klanten waarmee we topresultaten hebben behaald

Mitchel-Lensink_Resized_210708_ROM_Utrecht_222.jpg

App-downloadkosten dalen 95% met AI-advertising

Als een innovatieve app was IndexWoning op zoek naar manieren om het aantal app downloads te verhogen. De uitdaging was om effectieve campagnes te creëren die zouden leiden tot een significante toename van het aantal app downloads, terwijl de kosten per download beheersbaar blijven.
PRINTAdobeRGB_20200430_LikeHoney_31-scaled.jpg

Snel 3 finance collega’s geworven met slimme tooling

BAS Consultancy was op zoek naar een manier om de eigen kanalen en kennis in te zetten om hun eigen werving en selectie te kunnen doen. Het doel was om de afhankelijkheid van recruitmentbureau’s te verminderen, of zelfs weg te werken.